2016. január 21., csütörtök

27. Blogkóstoló sorsolás

Megtörtént a 27. Blogkóstoló sorsolása is. Ha valakit kifelejtettem volna azonnal sikítson! :) Az elkészített finomságokat (és bármilyen kérdést, illetve a következő forduló háziasszonyi szerepére való jelentkezést) linkkel és egy fényképpel együtt erre az e-mail címre várom:

 voroskaktusz@freemail.hu

A beküldési határidő pedig

 2016. február 21., vasárnap este. 

Hosszabbított határidő: február 28. vasárnap!

(Ha van rá igény, szívesen hosszabbítom.)

Szokás szerint mindenki az alatta lévő blogról készít valamit, a legutolsó pedig értelemszerűen a legfelsőről.



  1. Kisildi
  2. Pitelány
  3. Vöröskaktusz
  4. Saját otthon projekt
  5. Okki
  6. Pali
  7. Fűszermánia Gabi
  8. Erika (Sasó)
  9. Ani
  10. Fiatalok főzőiskolája
  11. Ancika
  12. Marisz
  13. Gabriella
  14. Steiner Anna
  15. Tétova Ínyenc
  16. Teller-cake 
  17. Cheftündér
  18. Melinda
  19. Márti 
  20. Xsara
  21. Máthé Zsuzsanna
  22. Lívia (Lívia másik blogja itt található, amit linkeltem ideiglenesen nem elérhető)
  23. Sherpa konyha 
  24. Konyhavirtuóz 
  25. Zsuzsa 
  26. Éva
A sorsolást a random.org oldal segítségével végeztem.
Mindenkinek jó sütögetést kívánok! 

6 megjegyzés:

  1. De jó, hogy pont tőled kell kóstolnom! Biztosan találok nekem való finomságokat!

    VálaszTörlés
  2. Úgy sajnálom,hogy kimaradtam,mert nem olvasok bele mindíg mindenhova,és nem szólt nekem senki,pedig kértem valakit említse meg.na mindegy!
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom én is... A határidő elteltével majd érdemes lesz ellátogatnod ide megint, akkor meglesz a következő forduló háziasszonya.

      Törlés
    2. Köszi szépen ari vagy!
      úgy lesz.

      Törlés
  3. De jó, új, de nem ismeretlen blogról kóstolok! Már tudom is, hogy mit.. :-))

    VálaszTörlés